بهترین رستوران های قشم با رزرو تور قشم
نوشته شده توسط : gheirati

جزیره قشم از جمله بزرگترین جزایر کشور به شمار می آید که هر ساله میزبان مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور می باشد. مسافران در این جزیره با گشت و گذار در مراکز متعدد گردشگری و مراکز خرید مختلف لحظات خوش و به یادماندنی را در سفر تجربه خواهند کرد. در مقاله رزرو تور قشم و معرفی بهترین رستوران های جزیره می توانید با رستوران های جزیره آشنا شوید.

رستوران های قشم

معرفی رستوران های جزیره قشم

رستوران حاج غفور قشم

یکی از پرطرفدارترین رستوران های جزیره قشم را می توان رستوران حاج غفور نام برد. برای تست و نوش جان کردن غذاهای خوش طعم جنوبی، سرو غذا در این رستوران را از یاد نبرید. این رستوران با پخت تازه ترین و خوش طعم غذا های لذیذ ایرانی و پخت انواع میگو میزبان مسافران جزیره قشم می باشد.

اگر در تور قشم همچنین به دنبال رستوران های رزان قیمت با پخت غذاهای با کیفیت هستید،پیشنهاد ما در های تور به شما رستوران حاج غفور قشم می باشد. این رستوران واقع در بلوار خلیج فارس و در مرکز شهر در نزدیکی بهترین هتل های قشم واقع شده است.

رستوران خاله قشم

اگر قصد سفر به فشم را دارید حتما برای نوش جان کردن غذاهای محلی این جزیره همچون فلافل و سمبوسه برنامه ریزی کنید. در رستوران و فست فود رستوران خاله قشم می توانید انواع غذاهای خوش طعم و اصیل ایرانی و جنوبی را نوش جان کنید.

رستوران خاله قشم

در این رستوران با پخت انواع غذاهای دریایی همچون صدف، ماهی مرکب، میگو و دیگر غذاهای دریایی همچنین ساندویچ و فست فود طعم لذیذی از غذاهای مورد علاقه تان را در سفر به قشم برای شما به یادگار خواهد گذاشت. این رستوران واقع در جنب قلعه پرتقالی ها میزبان شما عزیزان می باشد.

رستوران نعیم قشم

اگر در سفر به قشم به دنبال یک رستوران با کیفیت و درجه یک در این جزیره می باشید، رستوران نعیم قشم را از یاد نبرید. این رستوران با دارا بودن یک فضای زیبا همچنین پرسنلی مجرب و پخت غذاهای خوشمزه لذت خوشمزه غذاهای مختلف را در سفر برایتان به یادگار خواهد گذاشت. رستوران نعیم قشم واقع در میدان امامقلی خان، جنب شهرک صنعتی پذیرای مهمانان عزیز می باشد.

رستوران نعیم قشم

رستوران الوند قشم

اگر به دنبال یک رستوران شیک و مدرن در جزیره زیبای قشم هستید، رستوران الوند قشم گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. مسافرانی که با انتخاب و رزرو تور قشم به دنبال نوش جان نمودن غذای خود در رستوران های با کیفیت قشم می باشند. در مقاله رزرو تور قشم و معرفی بهترین رستوران های جزیره می توانید با این رستوران ها آشنا شوید.

تور قشم و رستوران الوند قشم

در رستوران الوند قشم می توانید از غذاهای خوش طعم و لذیذ ایرانی و انواع غذاهای دریایی همچنین غذاهای سنتی جزیره قشم نوش جان نمایید. این رستوران واقع در بلوار آزادگان، نبش خیابان الهیه در قشم با کادری مجرب آماده پذیرایی از شما خواهند بود.

جهت سفر به قشم با انتخاب و رزرو تور قشم از "های تور" می توانید ضمن اقامت در بهترین هتل های قشم از مراکز گردشگری قشم و مراکز خرید قشم دیدن نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: